Pages

Friday, February 20, 2009

On A Famous Male Scholar, or An Attempted Imitation of Dryden's Mac Flecknoe

  
    Good texts betray no one;
    humans on the other hand certainly do sometimes.
.

                -Prof. Ting-yao Luo
 

 So boundless is his kingdom of generality,
 in which he disciplines everything within his vision's range;
 So lofty are his words of incorporeality-
 they ascend to where no other men could possibly reach.

 (from the notes taken in Walter Benjamin Seminar, 20090220)

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comment:

  1. Dear Kelly,好久不見了:),我是Rita,看到妳還跟羅老師有連絡好高興喔^^,所以老師最近一切都好吧?我從他請假之後就沒有跟他再聯絡了,真的是個很懶惰的學生,只好偷偷向妳打聽囉。我這兩天上網去查中山的課表,都沒有看到幼珊老師的課了,請問幼珊老師也出國了是嗎?我一回到中壢就沒有再跟老師們聯絡了,請妳偷偷透露一點消息吧:)I'll be glad to hear!如果有機會上台北可以去找你吃飯嗎?我們大學時每次聊天都會說要約去吃飯,可惜妳是大忙人,我不好意思打擾呢!

    ReplyDelete